Australia Day 4 - Reisverslag uit Perth, Australië van Mark Ditmarsch - WaarBenJij.nu Australia Day 4 - Reisverslag uit Perth, Australië van Mark Ditmarsch - WaarBenJij.nu

Australia Day 4

Door: Mark van Ditmarsch

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 April 2015 | Australië, Perth

When we woke up this morning we exactly knew what day it was today. We were going to the beach! Thor drove us to there. When we arrived we immediatly went for a swim. After the swimming we got some lunch and went on to the university where we went on with the references and with a new assignment. This assignment was cleaning the database of the university, so deleting the duplicates and update the urls.
Tomorrow is going to be fun because we are going to an aboriginal protest in Perth


  • 22 April 2015 - 21:55

    Brendan En Robin Op Rijs:

    Is het een protest tegen aboriginals of van aboriginals?

  • 22 April 2015 - 21:55

    Brendan En Robin Op Reis:

    De naam was fout, sorry voor de spam

  • 23 April 2015 - 02:54

    Mark Van Ditmarsch :

    Het is een protest van aboriginals. Ik zal er met het verslag van vandaag meer over vertellen

  • 23 April 2015 - 04:05

    Brendan Oostveen:

    Bedankt!
    Groetjes van je trouwste volgers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Hallo iedereen, In deze blog maak ik een reisverslag over mijn stage in Australië. Samen met 2 vrienden ga ik voor 1 week stage lopen bij Curtin University in Perth. de overige 2 weken gaan we vooral leuke dingen doen in de omgeving. voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik er heel veel zin in heb en dat ik regelmatig hierop zal schrijven dat mensen het kunnen volgen. Ohja mijn blog is wel in het Engels omdat het een deel van mijn tweetalige opleiding is.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2939

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 09 Mei 2015

Australie

Landen bezocht: