Australia Day 6 - Reisverslag uit Perth, Australië van Mark Ditmarsch - WaarBenJij.nu Australia Day 6 - Reisverslag uit Perth, Australië van Mark Ditmarsch - WaarBenJij.nu

Australia Day 6

Door: Mark van Ditmarsch

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 April 2015 | Australië, Perth

Today was the final day of our working experience at Curtin university. I really liked he working -experience. The last day was the last part of referencing and start a research for another professor called Todd. This research was based on ethnical issues between Indonesia and Australia. It was interesting to do because we needed to search through formkind of newspapers on the same issues and work out the difference between how the tell us the story. It were 4 different newspaper 3 Australian and 1 Indonesian in English.
We enjoyed our time at Curtin university and after our 1 week holiday we will come back to do some more work for Thor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Hallo iedereen, In deze blog maak ik een reisverslag over mijn stage in Australië. Samen met 2 vrienden ga ik voor 1 week stage lopen bij Curtin University in Perth. de overige 2 weken gaan we vooral leuke dingen doen in de omgeving. voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik er heel veel zin in heb en dat ik regelmatig hierop zal schrijven dat mensen het kunnen volgen. Ohja mijn blog is wel in het Engels omdat het een deel van mijn tweetalige opleiding is.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 857
Totaal aantal bezoekers 2937

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 09 Mei 2015

Australie

Landen bezocht: